آپلود عکس

آپلود عکس

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها :: aproidplus

aproidplus

aproidplus

aproidplus

aproidplus

aproidplus

کلمات کلیدی

.

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

دانلود پاورپوینت بررسی معجزه پلیمر برای هزاره جدید

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحول دیجیتال در صنعت سلامت و آینده امیدبخش برای زندگی سالم

دانلود عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

دانلود نقشه سازه ای و معماری یک ساختمان مسکونی 5 طبقه

دانلود تحقیق درباره شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران word

VRMLپاورپوینتزبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML

بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51

دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

دانلود فایل pdf پوسترهای آموزش دانش آموزان در رابطه با کرونا

دانلود بررسی برندهای معروف ایران

دکتر حسین شعبانعلی ‌فمی

تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی

دانلود کتاب یک عشق

پاورپوینت تهاجم و دفاع (درس 2 آمادگی دفاعی کلاس نهم)

پاورپوینت کتاب و درس کاربرد کامپیوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی مجموعه نرم افزار VMware vSphere

دانلود پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ماشین آسفالت تراش

تصویر سازی کدینگ فوق العاده راحت و آسان 100 درصد تضمینی

نظم دهنده پلاستیکی لباس

دانلود پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

دانلود طرح لایه باز شربت گیاهی آلوئه ورا

پاورپوینت روابط انسانی در مدرس

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

پاورپوینت آموزشی پرومته

پاورپوینت بررسی تزئینات وابسته به معماری ایران

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع درمان شناختی رفتاری‌ cbt

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۶ ب.ظ

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

 

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

تاریخچه رسانه‌های عمومی

در حدود 160 سال قبل با منتشر شدن کاغذ اخبار به مدیریت میرزای شیرازی، ایران وارد جهان رسانه‌ای شد و این در حالی است که در غرب این تاریخ به 400 سال پیش برمی‌گردد.

خصوصیات یک رسانه: 

رسانه‌ها بستر و مجاری طبیعی تهیه و توزیع اطلاعات در جامعه برای شهروندان هستند و موجب می‌شوند که نیروهای اجتماعی ضمن وقوف و آگاهی به حقوق خویش، سهم خود را از قدرت طلب نمایند.

نگاهی اجمالی به تلاش‌های در حال انجام در حوزه رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی، این واقعیت تلخ را آشکار می‌سازد که تقریباً تمامی رسانه‌های مسلط جهان اعم از مکتوب، صوتی و تصویری عملاً به ابزاری برای استکبار جهانی تبدیل گردیده اند؛ در جهت ترسیم سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و ترویج فرهنگ غربی و لیبرالیسم سکولاریسم و نفی تنوع فرهنگی و تشویق به تمرد از اصول و ارزش‌های اسلامی و ملی.

پیدایش انواع رسانه‌های نوین، شیوه اطلاع رسانی را دگرگون کرده است. به طوری که رسانه در میان رویداد و مردم، مسیری مجازی ایجاد کرده و در مدل‌های رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی که بر خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی، وبلاگ‌ها و سایت‌های نسبتا معتبر دلالت دارد، ساز و کار خاصی برای امر اطلاع رسانی و اطلاع‌یابی تعریف کرده است. پیدایش و توسعه رسانه‌های غیر رسمی یا نیمه رسمی جهانی با عنوان وبلاگ نیز که روزانه بر تعداد آن ها افزوده می‌شود، تاثیر بسزایی بر امر اطلاع رسانی در مدل‌های جدید با محوریت کاربر دارد. این مسئله حجم محتوای تولید شده را در جهان تا حد زیادی افزایش می‌دهد، از سویی دیگر میزان مشارکت اجتماعی کاربران را بیشتر کرده و به موازات آن آگاهی روزآمد کاربران را نیز ارتقاء می‌بخشد. در نتیجه ورود به عصر جامعه اطلاعاتی و تولد و گسترش رسانه‌های الکترونیکی و اینترنتی، مرز میان رویداد و مردم را باریک‌تر از قبل معرفی کرده است.

اهمیت کاربرد رسانه‌ها: 

1- شکل‌دهی تجارب یادگیری دست اول و یا نزدیک به آن

2- ایجاد انگیزه یادگیری و کمک به تداوم آن

3- صرفه جویی در زمان آموزش

4- ارتباط آسان‌تر و تفهیم بهتر

5- شکل‌دهی یادگیری سریع‌تر ، عمیق‌تر و پایدارتر

6- شکل‌دهی تجارب یادگیری ناممکن

و ...

 

فهرست مطالب

تاریخچه رسانه‌های عمومی
خصوصیات یک رسانه
اهمیت کاربرد رسانه‌ها

کارکرد‌های رسانه‌ها

توان آموزشی رسانه‌ها

انواع رسانه های اموزشی
پایان

 

عنوان : انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

فرمت : پاورپوینت

حجم : 416 کیلوبایت

تعداد صفحات : 41 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم تربیتی کاربرد دارد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 41
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم تربیتی


توضیحات کامل

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

 

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

تاریخچه رسانه‌های عمومی

در حدود 160 سال قبل با منتشر شدن کاغذ اخبار به مدیریت میرزای شیرازی، ایران وارد جهان رسانه‌ای شد و این در حالی است که در غرب این تاریخ به 400 سال پیش برمی‌گردد.

خصوصیات یک رسانه: 

رسانه‌ها بستر و مجاری طبیعی تهیه و توزیع اطلاعات در جامعه برای شهروندان هستند و موجب می‌شوند که نیروهای اجتماعی ضمن وقوف و آگاهی به حقوق خویش، سهم خود را از قدرت طلب نمایند.

نگاهی اجمالی به تلاش‌های در حال انجام در حوزه رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی، این واقعیت تلخ را آشکار می‌سازد که تقریباً تمامی رسانه‌های مسلط جهان اعم از مکتوب، صوتی و تصویری عملاً به ابزاری برای استکبار جهانی تبدیل گردیده اند؛ در جهت ترسیم سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و ترویج فرهنگ غربی و لیبرالیسم سکولاریسم و نفی تنوع فرهنگی و تشویق به تمرد از اصول و ارزش‌های اسلامی و ملی.

پیدایش انواع رسانه‌های نوین، شیوه اطلاع رسانی را دگرگون کرده است. به طوری که رسانه در میان رویداد و مردم، مسیری مجازی ایجاد کرده و در مدل‌های رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی که بر خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی، وبلاگ‌ها و سایت‌های نسبتا معتبر دلالت دارد، ساز و کار خاصی برای امر اطلاع رسانی و اطلاع‌یابی تعریف کرده است. پیدایش و توسعه رسانه‌های غیر رسمی یا نیمه رسمی جهانی با عنوان وبلاگ نیز که روزانه بر تعداد آن ها افزوده می‌شود، تاثیر بسزایی بر امر اطلاع رسانی در مدل‌های جدید با محوریت کاربر دارد. این مسئله حجم محتوای تولید شده را در جهان تا حد زیادی افزایش می‌دهد، از سویی دیگر میزان مشارکت اجتماعی کاربران را بیشتر کرده و به موازات آن آگاهی روزآمد کاربران را نیز ارتقاء می‌بخشد. در نتیجه ورود به عصر جامعه اطلاعاتی و تولد و گسترش رسانه‌های الکترونیکی و اینترنتی، مرز میان رویداد و مردم را باریک‌تر از قبل معرفی کرده است.

اهمیت کاربرد رسانه‌ها: 

1- شکل‌دهی تجارب یادگیری دست اول و یا نزدیک به آن

2- ایجاد انگیزه یادگیری و کمک به تداوم آن

3- صرفه جویی در زمان آموزش

4- ارتباط آسان‌تر و تفهیم بهتر

5- شکل‌دهی یادگیری سریع‌تر ، عمیق‌تر و پایدارتر

6- شکل‌دهی تجارب یادگیری ناممکن

و ...

 

فهرست مطالب

تاریخچه رسانه‌های عمومی
خصوصیات یک رسانه
اهمیت کاربرد رسانه‌ها

کارکرد‌های رسانه‌ها

توان آموزشی رسانه‌ها

انواع رسانه های اموزشی
پایان

 

عنوان : انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

فرمت : پاورپوینت

حجم : 416 کیلوبایت

تعداد صفحات : 41 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی