آپلود عکس

آپلود عکس

بایگانی خرداد ۱۳۹۹ :: aproidplus

aproidplus

aproidplus

aproidplus

aproidplus

aproidplus

کلمات کلیدی

.

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

دانلود پاورپوینت بررسی معجزه پلیمر برای هزاره جدید

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحول دیجیتال در صنعت سلامت و آینده امیدبخش برای زندگی سالم

دانلود عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

دانلود نقشه سازه ای و معماری یک ساختمان مسکونی 5 طبقه

دانلود تحقیق درباره شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران word

VRMLپاورپوینتزبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML

بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51

دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

دانلود فایل pdf پوسترهای آموزش دانش آموزان در رابطه با کرونا

دانلود بررسی برندهای معروف ایران

دکتر حسین شعبانعلی ‌فمی

تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی

دانلود کتاب یک عشق

پاورپوینت تهاجم و دفاع (درس 2 آمادگی دفاعی کلاس نهم)

پاورپوینت کتاب و درس کاربرد کامپیوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی مجموعه نرم افزار VMware vSphere

دانلود پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ماشین آسفالت تراش

تصویر سازی کدینگ فوق العاده راحت و آسان 100 درصد تضمینی

نظم دهنده پلاستیکی لباس

دانلود پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

دانلود طرح لایه باز شربت گیاهی آلوئه ورا

پاورپوینت روابط انسانی در مدرس

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

پاورپوینت آموزشی پرومته

پاورپوینت بررسی تزئینات وابسته به معماری ایران

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع درمان شناختی رفتاری‌ cbt

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

بازاریابی اینترنتی عبارت است از ایجاد و حفظ روابط با مشتریان، از طریق اینترنت جهت تسهیل مبادله‌ی محصولات و خدمات به طوری که اهداف طرفین معامله را برآورده می‌سازد ی

دانلود پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

فناوری‌های نوین بازاریابی 
بازاریابی محصول زعفران
 بازاریابی زعفران
زعفران خراسان جنوبی
زعفران ایران
صادرات زعفران
امکانسنجی استفاده تاکید اینترنت
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 628 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 212

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

مقدمه:

در طول تاریخ بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به شدت تحت تأثیر تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های دوران خود بوده‌اند و در طول زمان از این فن‌آوری‌ها در جهت تحول در استراتژی‌های خود بهره برده‌اند به طوری که با ظهور رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاریابی نیز نقش‌های خاص خود را ایفا نموده و سعی نموده است تا با استفاده از این ابزارهای تکنولوژی به نحوی در راستای دستیابی به اهداف خود استفاده نماید (دانش پسند، 1388). پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات   در دهه‌های اخیر، تأثیرات شگرفی بر روی اقتصاد و تجارت و به طور کلی بر روی تعاملات انسانی گذاشته و به طبع آن، ظهور فناوری اطلاعات و سرعت رشد آن، استراتژی‌های بازاریابی را نیز به طور کامل متحول نموده است، بسیاری از سازمان‌های تولیدی، خدماتی تحت تأثیر این فن‌آوری‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را به گونه‌هایی طراحی و تدوین می‌نمایند تا از مزیت‌های رقابتی حاصل از آن به نحو مطلوبی استفاده نماید (شیر خدایی، 1384).
بازاریابی اینترنتی عبارت است از ایجاد و حفظ روابط با مشتریان، از طریق اینترنت جهت تسهیل مبادله‌ی محصولات و خدمات به طوری که اهداف طرفین معامله را برآورده می‌سازد. یا به بیانی دیگر می‌توان گفت بازاریابی الکترونیکی یعنی دستیابی به اهداف بازار از طریق به‌کارگیری تکنولوژی‌های دیجیتالی (Mohammed,R.A,et al.,2002). «در تعریفی دیگر بازاریابی الکترونیکی عبارت است از رسیدن به اهداف بازاریابی از طریق استفاده از فناوری ارتباطی الکترونیکی (Chaffay,2005)».
امروزه بسیاری از صاحب نظران اینترنت را در زمره یکی از بزرگ‌ترین اختراعات بشری میدانند که جهان را وارد عصر اطلاعات ساخته و بسیاری از جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حیات بشر را دست خوش تحولی عمیق قرار داده است (دانش پسند، 1388). یکی از ابعاد این تحول، تغییرات عمیقی است که در فرایند بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به وجود آمده است، به طوری که شیوه جدیدی از بازاریابی به نام بازاریابی الکترونیکی  قدم به عرصه‌ی وجود نهاده و زندگی بشر را دچار تغییرات اساسی کرده و بهره گیری از آن در بازاریابی، سودهای کلانی را نصیب استفاده کنندگان نموده است (دهقان، 1383). نقش بازاریابی در ارتقای بنگاه‌ها و تأثیری که در رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد بر کسی پوشیده نیست. اینترنت از جمله عوامل مؤثر بر بازاریابی و روش‌های رونق دادن به این فعالیت‌ها در عرصه کنونی است و بازاریابی در این فضا تحت عنوان بازاریابی الکترونیکی و یا تحت وب مطرح است. بنابراین امروزه بازارهایی تحت عنوان بازارهای اینترنتی و بازارهای مجازی مورد توجه قرار گرفته‌اند به طوری که این نوع بازارها ماهیتی کاملاً متفاوت از بازارهای فیزیکی دارند (فتحی، 1384). 
بازاریابی محصولات کشاورزی شامل کلیه عملیات و خدماتی است که محصول از مزارع به مراکز مصرف می‌رسد، مطالعه بازاریابی نیاز به چارچوبی خاص دارد که یکی از معمول‌ترین آن‌ها رهیافت عملی است که فعالیت‌ها بازاریابی را به سه دسته مبادله‌ای، فیزیکی و تسهیلاتی تقسیم می‌کند، فعالیت‌های مبادله‌ای در برگیرنده خرید و فروش است، فعالیت‌های فیزیکی انبارداری، تبدیل و حمل و نقل را شامل می‌شود و فعالیت‌های تسهیلاتی در برگیرنده مواردی مانند درجه بندی، استاندارد و بسته بندی است (بی نام، 1386).    
بازاریابی اینترنتی در عرصه کشاورزی نیز مطرح شده تا جایی که در کشورهای پیشرفته، بخش وسیعی از فعالیت‌های بنگاه‌های کشاورزی صرف تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می‌شود. با توجه به تازگی و اهمیت موضوع برای کشورمان خصوصاً در زمینه‌ی کشاورزی ضروری است تا در زمینه کاربردی کردن این فناوری در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعات متعدد و مفیدی انجام گیرد، بنابراین در این راستا بر آن شدیم تا با در نظر گرفتن اهمیت و جایگاه زعفران در توسعه ملی و استانی و با عنایت به مسایل مربوط به بازاریابی زعفران، به بررسی ابعاد مختلف این مسئله در زمینه‌ی بازاریابی زعفران بپردازیم به امید این که، نتایج این تحقیق بتواند راهکارهایی را پیش روی طراحان، برنامه ریزان و سیاست گذاران قرار دهد که خود موجب بهبود اوضاع کشاورزی منطقه و نیز دستیابی به اهداف توسعه روستایی شود.

فهرست مطالب:
فصل 1- کلیات تحقیق    
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله    
1-3- اهداف تحقیق    
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق    
1-5- تعاریف واژه ها    
1-6- محدودیت‌های تحقیق    
1-7- محدوده تحقیق    
1-8- پیش فرض‌های تحقیق    
فصل 2- ادبیات تحقیق    
2-1- مقدمه
2-2- بازاریابی الکترونیکی    
2-2-1- تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی    
2-2-2- اجزای بازاریابی الکترونیکی    
2-2-3- اهداف بازاریابی الکترونیکی    
2-2-4- استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی    
2-3- تجارت الکترونیک    
2-3-1- انواع تجارت الکترونیکی    
2-3-2- مدل‌های تجارت الکترونیکی    
2-3-3- مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک    
2-3-4- مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی    
2-3-5- مدل‌های کسب و کار الکترونیکی    
2-4- مراحل تجارت الکترونیکی    
2-5- اجزای تجارت الکترونیکی    
2-6- مزایای تجارت الکترونیک    
2-7- وضعیت تجارت الکترونیک در جهان    
2-8- موانع توسعه تجارت الکترونیکی    
2-9- مدل‌های آمادگی الکترونیکی    
2-9-1- مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD    
2-9-2- مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد    
2-9-3- مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد    
2-9-4- مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست    
2-10- تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران    
2-11- اینترنت
2-11-1- تاریخچه‌ی اینترنت   
2-11-2- اینترنت در ایران  
2-11-3- کاربردهای اینترنت  
2-11-4- اثرات اینترنت   
2-12- خرید و فروش اینترنتی 
2-13- فروش به هنگام محصول   
2-14- عوامل موفقیت در فروش اینترنتی    
2-15- امکان سنجی    
2-16- موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران 
2-17- معرفی گیاه زعفران    
2-18- تولید زعفران در جهان    
2-19- تولید زعفران در ایران    
2-20- تولید زعفران در خراسان جنوبی    
2-21- بازاریابی الکترونیکی زعفران    
2-22- مروری بر نتایج تحقیقات گذشته    
2-23- چارچوب تئوری تحقیق    
فصل 3- روش شناسی تحقیق    
3-1- مقدمه
3-2- نوع و روش پژوهش    
3-3- جامعه آماری    
3-4- نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری    
3-5- روش جمع آوری اطلاعات    
3-6- ابزار جمع آوری اطلاعات    
3-7- قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity )    
3-8- قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری    
3-9- متغیرهای تحقیق    
3-10- فرضیه‌های تحقیق    
3-11- روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها    
3-11-1- حوزه‌ی آمار توصیفی    
3-11-2- آمار تحلیلی (استنباطی)    
3-12- تحلیل همبستگی    
3-13- تحلیل رگرسیون چند گانه    
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات    
4-1- مقدمه
4-2- آمار توصیفی    
4-2-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران    
4-2-1-1- سن
4-2-1-2- جنسیت
4-2-1-3- وضعیت تأهل
4-2-1-4- وضعیت تحصیلی
4-2-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران    
4-2-2-1- سطح زیر کشت
4-2-2-2- تولید زعفران
4-2-2-3- درآمد حاصل از تولید زعفران    
4-2-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران :    
4-2-4- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران    
4-2-4-1- سن
4-2-4-2- جنسیت و وضعیت تأهل    
4-2-4-3- وضعیت تحصیلی
4-2-5- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران    
4-2-5-1- سابقه فعالیت در بازار زعفران    
4-2-5-2- میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران    
4-2-6- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:    
4-2-7- ویژگی‌های فردی کارشناسان :    
4-2-7-1- سن
4-2-7-2- جنسیت
4-2-7-3- وضعیت تأهل
4-2-7-4- وضعیت تحصیلی
4-2-8- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان    
4-2-8-1- سابقه کاری کارشناسان    
4-2-9- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی    
4-2-10- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی    
4-2-11- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران    
4-2-12- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:    
4-3- آمار استنباطی    
4-3-1- تحلیل دو متغیره    
فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادات    
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه
5-3- نتیجه گیری و بحث    
5-3-1- تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران    
5-3-1-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران    
5-3-1-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران    
5-3-1-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران    
5-3-2- تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران    
5-3-2-1- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران    
5-3-2-2- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران    
5-3-2-3- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران    
5-3-3- تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی    
5-3-3-1- ویژگی‌های فردی کارشناسان    
5-3-3-2- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان  
5-3-3-3- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان    
5-3-3-4- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی 
5-3-3-5- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران
5-3-3-6- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران    
5-3-4- نتایج تحلیل همبستگی
5-3-5- نتایج تحلیل رگرسیون 
5-4- پیشنهادات  
5-5- عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی  

دانلود پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۲
ali jaberi

پاورپوینت پیرومانیا یا جنون آتش افروزی

پاورپوینت پیرومانیا یا جنون آتش افروزی شامل 15 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 15
حجم 4202 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت پیرومانیا یا جنون آتش افروزی

 

پاورپوینت پیرومانیا یا جنون آتش افروزی شامل 15 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

افرادی که مبتلا به جنون آتش افروزی یا همان پیرومانیا هستند علاقه شدیدی در بر پا کردن مکرر حریق عمدی دارند و احساس رضایت پس از انجام عمل آتش افروزی می‌کنند.

این افراد علاقه‌ مندی، شیفتگی و کنجکاوی زیادی نسبت به وسایل آتش نشانی دارند.

این افراد احساس تنش و یا تحریک عاطفی قبل از عمل آتش افروزی را دارند.

احساس لذت، رضایت یا رهایی به هنگام آتش‌ افروزی یا موقع مشاهده یا شرکت در پیامدهای پیرومانیا دارند.

علائم و نشانه های اختلال جنون آتش افروزی

خصوصیات مرتبط با آن عبارتند از؛ احساس تنش یا انگیختگی عاطفی پیش از آتش افروزی، شیفتگی، علاقه یا کنجکاوی و مجذوبیت نسبت به آتش، فعالیت ها و تجهیزات مرتبط با آتش نشانی، احساس لذت، رضایت یا تسکین هنگام آتش افروزی یا هنگام مشاهده حریق یا شرکت در پیامدهای آن.

بیماران ممکن است پیش از شروع آتش افروزی تدارکات پیشرفته قابل ملاحظه ای درنظر بگیرند. جنون آتش افروزی با ایجاد حریق از این نظر متفاوت است که حالت دوم به منظور نفع مالی، انتقام گیری یا سایر دلایل انجام می شود و از قبل برنامه ریزی شده است.

مبتلایان به جنون آتش افروزی از تماشاگران همیشه حاضر حریق در حوالی منزل خود هستند، به کرات زنگهای خطر را به دروغ به صدا درمی آورند و نسبت به احضار آتش نشانی علاقه نشان می دهند. کنجکاوی آنها بسیار مشهود است ولی نسبت به اعمال خود هیچ گونه احساس پشیمانی ندارند و نسبت به پیامدهای حریق برای زندگی انسانها و اموال آنها بی تفاوت هستند.

آتش افروزها ممکن است از تخریب ناشی از حریق احساس رضایت کنند و اغلب سرنخ های آشکاری برجا می گذارند. خصوصیات شایع همراه عبارت است از: مسمومیت الکلی، کژکاری جنسی، ضریب هوش کمتر از حد طبیعی، ناکامی های شخصی مزمن و نفرت از صاحبان قدرت. در برخی موارد آتش افروزها با آتش دچار تحریک جنسی می شوند.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

علائم و نشانه های اختلال جنون آتش افروزی

همه گیر شناسی

بیماری های همراه

رفتار درمانی

 

عنوان : پیرومانیا یا جنون آتش افروزی

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 15

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پیرومانیا یا جنون آتش افروزی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۷
ali jaberi
پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)

دانلود پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16) بررسی تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16) پاورپوینت جامع و کامل تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16) کاملترین پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16) پکیج پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16) مقاله تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16) تحقیق تسعیر ارز (ا

دانلود پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)

دانلود پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)
بررسی تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)
پاورپوینت جامع و کامل تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)
کاملترین پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)
پکیج پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)
مقاله تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)
تحقیق تسعیر ارز
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 305 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16) اهداف آموزشی
مرور عملیات ارزش توسط شرکتها
آشنایی با روشهای حسابداری تسعیر
توصیف حسابداری عملیات خارجی
افشا 2/26 معامله ای است که به ارز انجام می شود یامستلزم تسویه به ارز است. از قبیل:
خرید و فروش کالا و خدماتی که بهای آن به ارز دریافت یا پرداخت می شود.
استقراض یا اعطای تسهیلاتی که قرار است تسویه آنها به ارز صورت گیرد. معاملات ارزی 3/26 معاملات ارزی در زمان شناخت اولیه به نرخ ارز در تاریخ معامله تسعیر می شود.
برای تعیین نوع ارز(صادراتی، شناور، واریزنامه ای)، باید با توجه به مقررات حاکم، نرخی انتخاب شود که قرار است مبنای تسویه معامله قرار گیرد.
شناخت اولیه 4/26 اقلام پولی نرخ تسعیر در تاریخ ترازنامه
اقلام غیر پولی نرخ تسعیر در تاریخ انجام معامله

تسعیر اقلام ارزی در تاریخ ترازنامه 5/26 عبارت است از وجه نقد و داراییها و بدهیهایی که قرار است به صورت مبلغ ثابت یا قابل تعیینی از وجه نقد دریافت یا پرداخت شود.
اقلام پولی 6/26 شناخت تفاوت تسعیر معاملات ارزی


شرکتهای دولتی شرکتهای غیر دولتی


طبق ماده 136 قانون محاسبات عمومی حساب سود وزیان دوره 7/26 متن ماده 136: سود و زیان حاصل از تسعیر داراییها و بدهی های ارزی شرکتهای دولتی، درآمد یا هزینه تلقی نمی گردد. مابه التفاوت حاصل از تسعیر داراییها و بدهیهای مذکور باید در حساب ذخیره تسعیر داراییها و بدهی های ارزی منظور شود. در صورتی که در پایان سال مالی، مانده حساب ذخیره بدهکار باشد، این مبلغ به حساب سود و زیان همان سال منظور خواهد شد. ج =
نرخ جاری ارز
ت =
نرخ تاریخی ارز
م =
نرخ میانگین ارز
ب =
مبلغ باقیمانده 9/26 10/26 در مواردی ممکن است تفاوت تسعیر در نتیجه کاهش رسمی شدید یا افت قابل ملاحظه در ارزش ریال باشد به نحوی که عملا در مقابل |آن هیچ گونه حفاظی وجود نداشته باشد و کاهش یا افت مزبور بدهی هایی را تحت تآ ثیر قرار دهد که اخیرا و به طور مستقیم در ارتباط با تحصیل داراییهای ارزی در حسابها ایجاد شده است و واحد تجاری قادر به تسویه آنها نیست. این گونه تفاوتهای تسعیر به مبلغ دفتری دارایی اضافه می شود به شرطی که مبلغ دفتری پس از تعدیل، از اقل بهای جایگزینی و مبلع قابل بازیافت ناشی از فروش یا کاربرد آن دارایی تجاوز نکند. شناخت تفاوت تسعیر (رویه مجاز جایگزین) 11/26 روش مورد استفاده برای تسعیر صورتهای مالی عملیات خارجی، به رابطه عملیاتی و تامین مالی بین واحد تجاری گزارشگر و عملیات خارجی بستگی دارد.
عملیات خارجی


عملیات خارجی لاینفک از عملیات تجاری گزارشگر واحد مستقل خارجی صورتهای مالی عملیات خارجی 12/26 نشانه های تشخیص عملیات خارجی مستقل
استقلال فعالیت
پایین بودن حجم معاملات واحد خارجی با واحد گزارشگر
تامین مالی خارجی
پرداخت هزینه ها با استفاده از ارز
فروش بر اساس ارز
استقلال جریانهای نقدی

با این وجود تشخیص عملیات خارجی مستقل مستلزم قضاوت است. 13/26 صورتهای مالی این دسته از عملیات با استفاده از روشهای مورد استفاده برای معاملات ارزی تسعیر می شود. عملیات تسعیر مبتنی بر این فرض است که معاملات انجام شده توسط عملیات خارجی عملا به وسیله واحد تجاری گزارشگر صورت گرفته است. عملیات خارجی لاینفک از عملیات واحد تجاری گزارشگر 14/26 15/26 صورتهای مالی این واحدها به شرح زیر تسعیر می شود:
داراییها و بدهیها اعم از پولی و غیر پولی، با نرخ تسعیر در تاریخ ترازنامه

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

دانلود پاورپوینت تسعیر ارز (استاندارد حسابداری شماره 16)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۰
ali jaberi

پاورپوینت پیش بینی در فروش و بازاریابی

دانلود پاورپوینت پیش بینی در فروش و بازاریابی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 44
حجم 262 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی اقتصاد


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت پیش بینی در فروش و بازاریابی جهت رشته ی اقتصاد در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

پیش بینی تجسم یک موقعیت در آینده است. در صنعت پیش بینی تقاضا برای محصول (محصولات): الف- قبل از تولید،برای تعیین منابع انسانی مورد نیاز،نوع و ظرفیت ماشیت آلات و تجهیزات،فضای لازم برای انبار،ماشین آلات،میزان موجودی مواد اولیه و قطعات و ... ضروری است.

 

 

 

فهرست مطالب

پیش بینی

عوامل موثر در پیش‌بینی

بخش فروش و بازاریابی

انواع پیش‌بینی

روشهای نظری

منابع مورد استفاده در این روشها

روشهای آماری و محاسباتی

ادامه روند گذشته

روش همگامی

همگامی تقاضا با تاخیر

روشهای پیش‌بینی               

چگونگی اطمینان از تکنیک منتخب

پیش بینی تقاضای فصلی

روش معدل متحرک با تصحیح تغییرات فصلی

پیش بینی معدل متحرک با تصحیح روند

تعیین معادله خط مصرف

حالت ویژه

پیش‌بینی به روش هموارسازی نمایی

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۶
ali jaberi

پاورپوینت اصول پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان

دانلود پاورپوینت اصول پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان


مشخصات فایل

تعداد صفحات 37
حجم 1627 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پزشکی


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اصول پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان جهت رشته ی پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

کلمه سرطان برای بیش از 100 بیماری مختلف در قسمتهای مختلف بدن بکار می رود. آنچه در همه این بیماریها مشترک است نقص در مکانیسم های تنظیم کننده رشد طبیعی و تکثیر و مرگ سلول است . سلولهای سرطانی دارای قابلیت تهاجم به بافتهای مجاور و در نهایت گسترش به مناطق دیگر بدن می باشند.

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف

تخمین

پراکندگی بیماری در ایران

علائم شایع سرطان ها

عوامل خطر ابتلا به سرطان ها

تشخیص زود هنگام سرطان

پیشگیری از بروز انواع سرطانها

سرطان دهانه رحم (سرویکس)

پیشگیری و تشخیص سرطان دهانه رحم

سرطان معده

تشخیص زودرس سرطان معده

علائم و نشانه های سرطان پستان

پیشگیری سرطان پستان

تشخیص زودرس سرطان پستان

سرطان کولورکتال (روده بزرگ و رکتوم)

علائم و نشانه های سرطان کولورکتال

و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۳
ali jaberi
مبانی نظری اختلال لجبازی و نافرمانی کودکان

مبانی نظری اختلال لجبازی و نافرمانی کودکان

دانلود مبانی نظری اختلال لجبازی و نافرمانی کودکان

مبانی نظری اختلال لجبازی نافرمانی کودکان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 85 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

 

 

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

اختلال لجبازی – نافرمانی

 

2-2-1- اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی

 

هیوارد[1](2000 نقل از خدایاری فرد 1385 ) عنوان می کند اختلال لجبازی –نافرمانی اولین بار در سال 1966 به عنوان یک اختلال رفتاری پیشنهاد شد . با انتشار ویرایش سوم راهنمایی آماری و تشخیص اختلالهای روانی ، اختلال لجبازی ، نافرمانی در یک طبقه جدید و مستقل در طبقه بندی اختلال های روانی جای گرفت .

 

این مفهوم سازی در DSM-ш  DSM-ш-R؛ وIV -DSM در غیاب مدارک تجربی که از متمایز شدن لجبازی –نافرمانی از اختلال سلوک ([2]CD) حمایت کنند ، رخ داد . ODD همراه با CD و اختلال نقص توجه – بیش فعالی [3] ADHD در DSM- ш -R گروهی از اختلال های رفتاری مخرب را در DSM-IV تشکیل می دهند این گروه اغلب با یکدیگر به عنوان اختلال های بیرونی شده مورد توجه هستند، بدین معنی که آنها از طریق رفتارهای ناسازگارانه بیرونی مثل بیش فعالی ، تکانشگری ، پرخاشگری و نافرمانی از قوانین مشخص می شوند . در مقابل اختلال های بیرونی شده، گروهی دیگر از اختلال ها مثل اضطراب و افسردگی قرار دارند که تحت عنوان اختلال های درونی شده معرفی شده اند . این اختلال ها به وسیله احساسات و پریشانی های درونی تجربه شده به وسیله فرد آشکار می شوند . قبلاً ، در تعدادی از طبقه بندی ها اختلال های بیرونی شده مثل ODD به عنوان اختلال های رفتاری و اختلال های درونی شده به عنوان اختلال های هیجانی یا نوروتیک مدنظر بودند . اینچنین توصیفاتی امروزه کمتر مورد استفاده هستند (گیبل [4] ، 1997  نقل از کاکاوند 1385 )

 

پانزدهمین طبقه‌ی تشخیصی در  DSM-Vاختلالات رفتار ایذایی، کنترل تکانه و سلوک هستند. این طبقه‌ی تشخیصی شامل 7 اختلال است که در DSM-IV در زیر گروه اختلالاتی که برای نخستین بار معمولاً در شیرخوارگی، کودکی یا نوجوانی تشخیص داده می‌شوند و اختلالات کنترل تکانه که به گونه‌ای دیگر طبقه‌بندی نشده‌اند، قرار دارند. اختلال بی‌اعتنایی مقابله‌ای، آتش افروزی، دزدی بیمارگون، اختلال انفجاری متناوب و اختلال سلوک مهم‌ترین اختلالات در این طبقه‌ی تشخیصی هستند.(استین[5]، 2010 ).

 

تقریبا 24 درصد از کودکان ADHA که برای درمان ارجاع داده می شوند ، ممکن است ملاکهای تشخیصی لجبازی – نافرمانی یا اختلال سلوک را نیز داشته باشند (ایکنباخ [6] و همکاران 1994 نقل از کاکاوند 1385 ) .

 

در ODD کودک یا نوجوان مکرراً به شیوه های منفی گرایانه ، خصمانه و توأم با نافرمانی در مقابل اشکال قدرت عمل می کند . ملاک های ODD شاید این موضوع را مطرح نمایند که همهی کودکان گاهی اوقات به این شیوه عمل می کنند .چند نکته را برای تشریح این موضوع در نظر گرفته شده است . یکی این که نه تنها این ویژگی ها باید به طور مکرر رخ دهند بلکه باید نسبت به سن و سال و سطح رشدی نامتناسب باشند . دیگر این که فراوانی آنها باید نسبت به کلیشه های کودکان هم سن و سال نیز بیشتر باشد . معمولاً رفتارهای منفی گرایانه و لجبازی به شکل یکدندگی مستمر ، مقاومت در برابر دستورالعمل ها و عدم تمایل به مصالحه و سلطه پذیری یا جر و بحث با بزرگسالان و همسالان ظاهر می شوند . لجبازی و نافرمانی ممکن است به صورت تخطی عمدی و یا مداوم از محدودیت ها رخ دهد که معمولاً به شکل نادیده گرفتن دستورها ، مشاجره و ناتوانی در تحمل سرزنش به خاطر بد رفتاری دیده می شوند . تظاهرات اختلال همواره در محیط خانه دیده می شود ولی در مدرسه یا اجتماع چندان آشکار نیستند. (چاپ پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی ،2013)

 

نشانه های این اختلال به طور اخص در تعامل با بزرگسالان یا افرادی که شخص به خوبی آنها را می شناسد بیشتر آشکار می شود و در نتیجه ممکن است در جریان معاینهی بالینی ظاهر نشود. معمولا اختلال لجبازی –نافرمانی قبل از 8 سالگی و حداکثر تا اوایل نوجوانی ظاهر می شود ولی بعد از آن دیده نمی شود. نشانه های مخالفت و نافرمانی اغلب در خانه رخ می دهند ولی به تدریج در سایر زمینه ها نیز دیده می شوند . شروع این اختلال تدریجی است و در طول دوره ای چند ماهه یا چند ساله شکل می گیرد . در میزان قابل ملاحظه ای از موارد، اختلال لجبازی نافرمانی بر اختلال سلوک مقدم است (انجمن روانپزشکی امریکا1994).

 

 


 

[1] -Hiward

 

[2] -Conduct Disorder

 

[3] -Attention Deficit Hyperactivity Disorder

 

[4] -Gibell

 

[5] -Stein, D.J.

 

[6] -Ecenbach.

دانلود مبانی نظری اختلال لجبازی و نافرمانی کودکان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۲۷
ali jaberi
تحقیق با موضوع تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات توسط اشعه لیزر

تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات توسط اشعه لیزر 42صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات توسط اشعه لیزر

تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات توسط اشعه لیزر
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 71 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

توضیحات:

 تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات توسط اشعه لیزر

42صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 

 تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات توسط اشعه لیزر:
تکنولژی ذخیره وبازیابی اطلاعات توسط تابش اشعه لیزر یکی از جدید ترین روشهای ذخیره وبازیابی داده هاست.دراین روش باتابش اشعه روی سطح دیسک حفره های میکروسکپی به وجود می آید که وجود یا عدم وجود حفره در یک محل به منزله یک یا صفر است.دیسکهای نوری از یک صفحه فلزی بسیار نازک و درخشان تشکیل شده است که سطح آن با پلاستیک پوشیده شده است.
‌‌‌دیسک فشرده 
صفحه های فشرده از سال 1985 به بازار عرضه شد و از آن تاریخ تاکنون تولید و فروش آن با شتاب حیرت انگیزی افزایش یافته است از دیسک فشرده که به سی دی رام نیز مشهود است و دیسک نوری برای ذخیره و بازیابی حجم زیاد اطلاعات استفاده میشود. در ابتدای بهره گیری از این ماده ، اطلاعات ثبت شده روی آن قابل تعویض و پاک شدن نبود و از نوع حافظه ثابت محسوب میشد اما در حال حاضر دیسکهای فشرده ای به بازار آمده است که قابلیت ضبط مجدد را دارا است. دیسک فشرده علاوه بر اطلاعات، دارای نرم افزاری است که چگونگی استفاده از اطلاعات ثبت شده بر روی دیسک را به کامپیوتر فرمان میدهد . برای استفاده از این دیسکها علاوه بر کامپیوتر باید دیسک گردان نیز داشته باشیم. دیسک فشرده یکی از پدیده های تکنولوژی اطلاعات است که به سرعت تکامل یافته و بخصوص در کتابخانه ها و آرشیوها کاربرد زیادی پیدا کرده است.
نظام ذخیره نوری و استفاده از تکنولوژی لیزری این امکان را میسر میسازد که بتوان مقادیر زیادی اطلاعات را بدون نیاز به فضای زیاد ذخیره کرد. از مزیت های این نظام آن است که نسخه های تکثیرشده به طریق لیزر، صرف نظر از دفعات نسخه برداری عیناً شبیه به نسخه اصلی است.
اشکال گوناگونی از نظامهای ذخیره نوری در دسترس است. همچون لیزر ویژن ، دیسکهای صدا، دیسکهای فشرده با حافظه فقط خواندنی و Worm[26], VCD, CDI, CDG, DVI, DVD, CD-Rom, CD-R, D-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RAM, DVD-RW, DVD-R/W, DVD-Video ... که چند مورد از این مواد به اختصار معرفی میکنم.

 تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات توسط اشعه لیزر:تکنولژی ذخیره وبازیابی اطلاعات توسط تابش اشعه لیزر یکی از جدید ترین روشهای ذخیره وبازیابی داده هاست.دراین روش باتابش اشعه روی سطح دیسک حفره های میکروسکپی به وجود می آید که وجود یا عدم وجود حفره در یک محل به منزله یک یا صفر است.دیسکهای نوری از یک صفحه فلزی بسیار نازک و درخشان تشکیل شده است که سطح آن با پلاستیک پوشیده شده است.‌‌‌دیسک فشرده صفحه های فشرده از سال 1985 به بازار عرضه شد و از آن تاریخ تاکنون تولید و فروش آن با شتاب حیرت انگیزی افزایش یافته است از دیسک فشرده که به سی دی رام نیز مشهود است و دیسک نوری برای ذخیره و بازیابی حجم زیاد اطلاعات استفاده میشود. در ابتدای بهره گیری از این ماده ، اطلاعات ثبت شده روی آن قابل تعویض و پاک شدن نبود و از نوع حافظه ثابت محسوب میشد اما در حال حاضر دیسکهای فشرده ای به بازار آمده است که قابلیت ضبط مجدد را دارا است. دیسک فشرده علاوه بر اطلاعات، دارای نرم افزاری است که چگونگی استفاده از اطلاعات ثبت شده بر روی دیسک را به کامپیوتر فرمان میدهد . برای استفاده از این دیسکها علاوه بر کامپیوتر باید دیسک گردان نیز داشته باشیم. دیسک فشرده یکی از پدیده های تکنولوژی اطلاعات است که به سرعت تکامل یافته و بخصوص در کتابخانه ها و آرشیوها کاربرد زیادی پیدا کرده است.نظام ذخیره نوری و استفاده از تکنولوژی لیزری این امکان را میسر میسازد که بتوان مقادیر زیادی اطلاعات را بدون نیاز به فضای زیاد ذخیره کرد. از مزیت های این نظام آن است که نسخه های تکثیرشده به طریق لیزر، صرف نظر از دفعات نسخه برداری عیناً شبیه به نسخه اصلی است.اشکال گوناگونی از نظامهای ذخیره نوری در دسترس است. همچون لیزر ویژن ، دیسکهای صدا، دیسکهای فشرده با حافظه فقط خواندنی و Worm[26], VCD, CDI, CDG, DVI, DVD, CD-Rom, CD-R, D-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RAM, DVD-RW, DVD-R/W, DVD-Video ... که چند مورد از این مواد به اختصار معرفی میکنم.

 

فهرست برخی ازمطالب:

‌‌‌دیسک فشرده 

 

الف. لیزر ویژن: 

 

ب. دیسکهای صدا 

ج. دیسکهای فشرده با حافظه فقط خواندنی:

د. DVD 

 

رایترها

 

رایتر

 

ویژگی های مهم 

 

 بررسی DVD ها به شکل دیگر :

DVD چیست؟

دانلود تحقیق با موضوع تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات توسط اشعه لیزر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۲۶
ali jaberi

پاورپوینت تحلیل خانه توگندات میس ون دروهه

در این فایل خانه توگندات اثر میس ون دروهه مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 20 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 2333 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

پاورپوینت تحلیل خانه توگندات میس ون دروهه

 

این خانه در زمینی شیب دار در بخش شمالی برنو قرار دارد. به طوری که از آنجا می توان از منظره زیبای شهر لذت برد. دسترسی به آن از بخش شمالی تر زمین میسر است، از این رو ، ورودی آن در طبقه بالا تعبیه شده است....

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • ویژگی سایت
  • موقعیت
  • معمار
  • ویژگی طراحی
  • تحلیل پلان
  • بررسی فرم
  • بررسی سقف
  • ریزفضاها
  • پلان طبقات
  • و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۹:۰۴
ali jaberi

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر در 46 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

وابستگی نه مجاورت

درماندگی آموخته شده

سایر توجیهات نظری از شرطی شدن کلاسیک

بی ربطی آموخته شده، بازداری مکنون و فراشرطی شدن

شرطی شدن به عنوان تشکیل انتظارات

بیزاری از مزه حاصل از شرطی شدن: اثر گارسیا

آزمایش جان بی واتسون با آلبرت کوچولو

تکرار آزمایش واتسون به وسیله برگمن

کاربردهای بیشتر شرطی سازی کلاسیک در روان شناسی بالینی

کاربرد شرطی سازی کلاسیک در پزشکی

 

بخشی از متن

مقدمه

رسکورلا و واگنر از پدیده های کلی شرطی شدن کلاسیک توجیهی فراهم آورده، تعدادی پیش بینی غیر منتظره درباره شرطی شدن کلاسیک به دست داده، و چند مساله مهم وابسته به نظریه سنتی شرطی کردن کلاسیک را حل کرده اند. از جمله اینکه این نظریه تبیینی از پدیده وقفه به دست داده است.

در این نظریه از منطق ریاضی و نمادی نسبتا ساده ای برای خلاصه کردن پویایی های یادگیری استفاده شده است. نخست اینکه منحنی یادگیری تدریجا افزایش می یابد تا به یک سطح صاف یا مجانب برسد. رسکورلا و واگنر می گویند ماهیت US تعیین کننده سطح مجانب یا سطح حداکثر شرطی شدن است. این حداکثر با علامت لامدا نشان داده می شود.

دوم اینکه یادگیری کسب شده پیش از یک کوشش خاص n با Vn-1 نشان داده می شود و تغییر یادگیری در نتیجه شرطی شدن در کوشش n با (Vn دلتا) مشخص می شود. دلتا معرف تغییر در V است.

بالاخره نظریه رسکورلا-واگنر دو جز را شامل می شود که به قابلیت شرطی شدن یک جفت CS و US اشاره دارد. ضریب آلفا به نیرومندی تداعی بالقوه یک CS معین دلالت می کند. برای مثال، یک صدای بلند از یک صدای آرام غیر قابل تشخیص ارزش آلفای بیشتری دارد. ضریب بتا نیرومندی تداعی بالقوه یک US معین را معرفی می نماید. یک شوک برقی قوی از یک شوک ضعیف بازتاب عقب کشیدن شدیدتری را موجب می شود، بنابراین از مقدار بتا بیشتری برخوردار است.

وقتی همه این اجزا را برای یک CS معین(CSa) و یک US معین (USa) کنار هم قرار دهیم، نشان می دهد که تغییر در نیرومندی یادگیری شرطی در هر کوشش تابعی است از تفاوت بین حداکثر یادگیری ممکن و مقدار یادگیری که در پایان کوشش قبلی صورت پذیرفته است.

معادله رسکورلا-واگنر چگونگی به وجود آمدن منحنی یادگیری دارای شتاب منفی را توضیح می دهد. در منحنی یادگیری مقدار یادگیری با تداعی ایجاد شده در کوشش های آغاز یادگیری بیشتر از کوشش های بعدی است و هرچه بر تعداد کوشش ها افزوده می شود، از مقدار یادگیری نیز کاسته می شود تا اینکه سرانجام منحنی به حد مجانب برسد. به همین علت، منحنی یادگیری را منحنی دارای شتاب منفی می گویند.

چند بیان ریاضی دیگر وجود دارند که می توانند منحنی یادگیری را به طور کامل توضیح دهند. نظریه رسکورلا-واگنر همچنین دارای این امتیاز است که یافته های غیر عادی مربوط به شرطی سازی کلاسیک را توجیه می کند. برای مثال، به چگونگی تبیین وقفه توسط این نظریه نگاه می کنیم.

وقفه زمانی رخ می کند که ابتدا یک پاسخ به یک CSa شرطی شده و بعد با ترکیبی ازCSax که از CSa اولیه و یم CSx اضافی تشکیل یافته تقویت می شود. وقتی که عنصر دوم محرک مرکب به تنهایی ارائه می شود، موجب فراخوانی پاسخ شرطی نمی شود یا پاسخ اندکی را فرا می خواند. طبق نظریه موجود، اکثر شرطی شدن ممکن برای یک US خاص به وسیله CS اول مصرف شده است.

اصولا تمام شرطی شدن ممکن در موقعیت معین به اولین محرک شرطی تعلق دارد. در توجیه وقفه می بینیم که وقتی یک محرک شرطی از قبل با یک محرک غیر شرطی تداعی شده و به حداکثر نیرومندی اش رسیده باشد، اگر با یک محرک جدید همراه شود و دو محرک همراه هم با همان محرک غیر شرطی تداعی شوند، پدیده وقفه صورت می پذیرد. یعنی محرک جدید به خوبی محرک قبلی نسبت به محرک غیر شرطی، شرطی نمی شود.

و ...

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر در 46 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 46
حجم 4208 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر در 46 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

وابستگی نه مجاورت

درماندگی آموخته شده

سایر توجیهات نظری از شرطی شدن کلاسیک

بی ربطی آموخته شده، بازداری مکنون و فراشرطی شدن

شرطی شدن به عنوان تشکیل انتظارات

بیزاری از مزه حاصل از شرطی شدن: اثر گارسیا

آزمایش جان بی واتسون با آلبرت کوچولو

تکرار آزمایش واتسون به وسیله برگمن

کاربردهای بیشتر شرطی سازی کلاسیک در روان شناسی بالینی

کاربرد شرطی سازی کلاسیک در پزشکی

 

بخشی از متن

مقدمه

رسکورلا و واگنر از پدیده های کلی شرطی شدن کلاسیک توجیهی فراهم آورده، تعدادی پیش بینی غیر منتظره درباره شرطی شدن کلاسیک به دست داده، و چند مساله مهم وابسته به نظریه سنتی شرطی کردن کلاسیک را حل کرده اند. از جمله اینکه این نظریه تبیینی از پدیده وقفه به دست داده است.

در این نظریه از منطق ریاضی و نمادی نسبتا ساده ای برای خلاصه کردن پویایی های یادگیری استفاده شده است. نخست اینکه منحنی یادگیری تدریجا افزایش می یابد تا به یک سطح صاف یا مجانب برسد. رسکورلا و واگنر می گویند ماهیت US تعیین کننده سطح مجانب یا سطح حداکثر شرطی شدن است. این حداکثر با علامت لامدا نشان داده می شود.

دوم اینکه یادگیری کسب شده پیش از یک کوشش خاص n با Vn-1 نشان داده می شود و تغییر یادگیری در نتیجه شرطی شدن در کوشش n با (Vn دلتا) مشخص می شود. دلتا معرف تغییر در V است.

بالاخره نظریه رسکورلا-واگنر دو جز را شامل می شود که به قابلیت شرطی شدن یک جفت CS و US اشاره دارد. ضریب آلفا به نیرومندی تداعی بالقوه یک CS معین دلالت می کند. برای مثال، یک صدای بلند از یک صدای آرام غیر قابل تشخیص ارزش آلفای بیشتری دارد. ضریب بتا نیرومندی تداعی بالقوه یک US معین را معرفی می نماید. یک شوک برقی قوی از یک شوک ضعیف بازتاب عقب کشیدن شدیدتری را موجب می شود، بنابراین از مقدار بتا بیشتری برخوردار است.

وقتی همه این اجزا را برای یک CS معین(CSa) و یک US معین (USa) کنار هم قرار دهیم، نشان می دهد که تغییر در نیرومندی یادگیری شرطی در هر کوشش تابعی است از تفاوت بین حداکثر یادگیری ممکن و مقدار یادگیری که در پایان کوشش قبلی صورت پذیرفته است.

معادله رسکورلا-واگنر چگونگی به وجود آمدن منحنی یادگیری دارای شتاب منفی را توضیح می دهد. در منحنی یادگیری مقدار یادگیری با تداعی ایجاد شده در کوشش های آغاز یادگیری بیشتر از کوشش های بعدی است و هرچه بر تعداد کوشش ها افزوده می شود، از مقدار یادگیری نیز کاسته می شود تا اینکه سرانجام منحنی به حد مجانب برسد. به همین علت، منحنی یادگیری را منحنی دارای شتاب منفی می گویند.

چند بیان ریاضی دیگر وجود دارند که می توانند منحنی یادگیری را به طور کامل توضیح دهند. نظریه رسکورلا-واگنر همچنین دارای این امتیاز است که یافته های غیر عادی مربوط به شرطی سازی کلاسیک را توجیه می کند. برای مثال، به چگونگی تبیین وقفه توسط این نظریه نگاه می کنیم.

وقفه زمانی رخ می کند که ابتدا یک پاسخ به یک CSa شرطی شده و بعد با ترکیبی ازCSax که از CSa اولیه و یم CSx اضافی تشکیل یافته تقویت می شود. وقتی که عنصر دوم محرک مرکب به تنهایی ارائه می شود، موجب فراخوانی پاسخ شرطی نمی شود یا پاسخ اندکی را فرا می خواند. طبق نظریه موجود، اکثر شرطی شدن ممکن برای یک US خاص به وسیله CS اول مصرف شده است.

اصولا تمام شرطی شدن ممکن در موقعیت معین به اولین محرک شرطی تعلق دارد. در توجیه وقفه می بینیم که وقتی یک محرک شرطی از قبل با یک محرک غیر شرطی تداعی شده و به حداکثر نیرومندی اش رسیده باشد، اگر با یک محرک جدید همراه شود و دو محرک همراه هم با همان محرک غیر شرطی تداعی شوند، پدیده وقفه صورت می پذیرد. یعنی محرک جدید به خوبی محرک قبلی نسبت به محرک غیر شرطی، شرطی نمی شود.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۹
ali jaberi

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

 

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

تاریخچه رسانه‌های عمومی

در حدود 160 سال قبل با منتشر شدن کاغذ اخبار به مدیریت میرزای شیرازی، ایران وارد جهان رسانه‌ای شد و این در حالی است که در غرب این تاریخ به 400 سال پیش برمی‌گردد.

خصوصیات یک رسانه: 

رسانه‌ها بستر و مجاری طبیعی تهیه و توزیع اطلاعات در جامعه برای شهروندان هستند و موجب می‌شوند که نیروهای اجتماعی ضمن وقوف و آگاهی به حقوق خویش، سهم خود را از قدرت طلب نمایند.

نگاهی اجمالی به تلاش‌های در حال انجام در حوزه رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی، این واقعیت تلخ را آشکار می‌سازد که تقریباً تمامی رسانه‌های مسلط جهان اعم از مکتوب، صوتی و تصویری عملاً به ابزاری برای استکبار جهانی تبدیل گردیده اند؛ در جهت ترسیم سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و ترویج فرهنگ غربی و لیبرالیسم سکولاریسم و نفی تنوع فرهنگی و تشویق به تمرد از اصول و ارزش‌های اسلامی و ملی.

پیدایش انواع رسانه‌های نوین، شیوه اطلاع رسانی را دگرگون کرده است. به طوری که رسانه در میان رویداد و مردم، مسیری مجازی ایجاد کرده و در مدل‌های رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی که بر خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی، وبلاگ‌ها و سایت‌های نسبتا معتبر دلالت دارد، ساز و کار خاصی برای امر اطلاع رسانی و اطلاع‌یابی تعریف کرده است. پیدایش و توسعه رسانه‌های غیر رسمی یا نیمه رسمی جهانی با عنوان وبلاگ نیز که روزانه بر تعداد آن ها افزوده می‌شود، تاثیر بسزایی بر امر اطلاع رسانی در مدل‌های جدید با محوریت کاربر دارد. این مسئله حجم محتوای تولید شده را در جهان تا حد زیادی افزایش می‌دهد، از سویی دیگر میزان مشارکت اجتماعی کاربران را بیشتر کرده و به موازات آن آگاهی روزآمد کاربران را نیز ارتقاء می‌بخشد. در نتیجه ورود به عصر جامعه اطلاعاتی و تولد و گسترش رسانه‌های الکترونیکی و اینترنتی، مرز میان رویداد و مردم را باریک‌تر از قبل معرفی کرده است.

اهمیت کاربرد رسانه‌ها: 

1- شکل‌دهی تجارب یادگیری دست اول و یا نزدیک به آن

2- ایجاد انگیزه یادگیری و کمک به تداوم آن

3- صرفه جویی در زمان آموزش

4- ارتباط آسان‌تر و تفهیم بهتر

5- شکل‌دهی یادگیری سریع‌تر ، عمیق‌تر و پایدارتر

6- شکل‌دهی تجارب یادگیری ناممکن

و ...

 

فهرست مطالب

تاریخچه رسانه‌های عمومی
خصوصیات یک رسانه
اهمیت کاربرد رسانه‌ها

کارکرد‌های رسانه‌ها

توان آموزشی رسانه‌ها

انواع رسانه های اموزشی
پایان

 

عنوان : انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

فرمت : پاورپوینت

حجم : 416 کیلوبایت

تعداد صفحات : 41 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم تربیتی کاربرد دارد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 41
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم تربیتی


توضیحات کامل

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

 

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

تاریخچه رسانه‌های عمومی

در حدود 160 سال قبل با منتشر شدن کاغذ اخبار به مدیریت میرزای شیرازی، ایران وارد جهان رسانه‌ای شد و این در حالی است که در غرب این تاریخ به 400 سال پیش برمی‌گردد.

خصوصیات یک رسانه: 

رسانه‌ها بستر و مجاری طبیعی تهیه و توزیع اطلاعات در جامعه برای شهروندان هستند و موجب می‌شوند که نیروهای اجتماعی ضمن وقوف و آگاهی به حقوق خویش، سهم خود را از قدرت طلب نمایند.

نگاهی اجمالی به تلاش‌های در حال انجام در حوزه رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی، این واقعیت تلخ را آشکار می‌سازد که تقریباً تمامی رسانه‌های مسلط جهان اعم از مکتوب، صوتی و تصویری عملاً به ابزاری برای استکبار جهانی تبدیل گردیده اند؛ در جهت ترسیم سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و ترویج فرهنگ غربی و لیبرالیسم سکولاریسم و نفی تنوع فرهنگی و تشویق به تمرد از اصول و ارزش‌های اسلامی و ملی.

پیدایش انواع رسانه‌های نوین، شیوه اطلاع رسانی را دگرگون کرده است. به طوری که رسانه در میان رویداد و مردم، مسیری مجازی ایجاد کرده و در مدل‌های رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی که بر خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی، وبلاگ‌ها و سایت‌های نسبتا معتبر دلالت دارد، ساز و کار خاصی برای امر اطلاع رسانی و اطلاع‌یابی تعریف کرده است. پیدایش و توسعه رسانه‌های غیر رسمی یا نیمه رسمی جهانی با عنوان وبلاگ نیز که روزانه بر تعداد آن ها افزوده می‌شود، تاثیر بسزایی بر امر اطلاع رسانی در مدل‌های جدید با محوریت کاربر دارد. این مسئله حجم محتوای تولید شده را در جهان تا حد زیادی افزایش می‌دهد، از سویی دیگر میزان مشارکت اجتماعی کاربران را بیشتر کرده و به موازات آن آگاهی روزآمد کاربران را نیز ارتقاء می‌بخشد. در نتیجه ورود به عصر جامعه اطلاعاتی و تولد و گسترش رسانه‌های الکترونیکی و اینترنتی، مرز میان رویداد و مردم را باریک‌تر از قبل معرفی کرده است.

اهمیت کاربرد رسانه‌ها: 

1- شکل‌دهی تجارب یادگیری دست اول و یا نزدیک به آن

2- ایجاد انگیزه یادگیری و کمک به تداوم آن

3- صرفه جویی در زمان آموزش

4- ارتباط آسان‌تر و تفهیم بهتر

5- شکل‌دهی یادگیری سریع‌تر ، عمیق‌تر و پایدارتر

6- شکل‌دهی تجارب یادگیری ناممکن

و ...

 

فهرست مطالب

تاریخچه رسانه‌های عمومی
خصوصیات یک رسانه
اهمیت کاربرد رسانه‌ها

کارکرد‌های رسانه‌ها

توان آموزشی رسانه‌ها

انواع رسانه های اموزشی
پایان

 

عنوان : انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها

فرمت : پاورپوینت

حجم : 416 کیلوبایت

تعداد صفحات : 41 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۶
ali jaberi